عضو هرمزگانی تیم ملی قایقرانی 

کلیه هزینه های اعزام به پرتغال را استاندار و هیات جانبازان تقبل کرده اند 



عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانوی معلولان از اعزام‌خود به کمپ تمرینی و تدارکاتی پرتغال خبر داد.
به گزارش صبح ساحل،  اسلام جاهدی درباره اعزامش به کمپ تمرینی و تدارکاتی پرتغال افزود: برای حضور موفق در پارالمپیک توکیو، پیشنهادی از سوی کشور پرتغال برای شرکت در یک کمپ تمرینی و تدارکاتی داشتم که این کمپ با حضور ورزشکاران ۷ کشور که به صورت تخصصی در رشته کانوی معلولان فعالیت می کنند و در بازی های پارالمپیک توکیو حضور دارند به مدت یک ماه برگزار می شود.  عضو هرمزگانی تیم ملی قایقرانی در ماده کانوی معلولان بیان داشت: برای حضور در این کمپ هماهنگی های لازم توسط فدراسیون قایقرانی،کمیته ملی پارالمپیک و استانداری استان هرمزگان انجام شده و تنها منتظر دریافت ویزا از سوی سفارت پرتغال هستم. وی گفت: حضور در این کمپ تمرینی تا قبل از اعزام به توکیو در شرایط کنونی که در ماده کانو حریف تمرینی قوی ندارم، در بهبود عملکردم بسیار موثر خواهد بود.
جاهدی همچنین در خصوص هزینه ی اعزام به این کمپ خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته کلیه هزینه های اعزام به پرتغال توسط  همتی استاندار استان هرمزگان و اداره‌کل ورزش استان و هیئت جانبازان و معلولان استان تامین شده و به حساب فدراسیون قایقرانی واریز خواهد شد. عضو تیم ملی قایقرانی معلولان درباره وضعیت تمرینات خود نیز گفت: با حمایت فدراسیون قایقرانی شرایط خوبی از نظر اسکان، تغذیه و برگزاری اردوهای تمرینی در دریاچه آزادی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد که همین جا جا دارد از کل مجموعه فدراسیون قایقرانی نهایت تشکر را داشته باشم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی کمیته ملی پارالمپیک تحت حمایت هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: چون در لیست نفرات اعزامی به توکیو در گروه چهارم قرار دارم طبق صحبتی که فدراسیون قایقرانی با کمیته ملی پارالمپیک داشت، کمیته اعلام کرده است هیچ حقوق و مزایایی شامل من نمی‌شود. البته من تابع سیاست کمیته ملی پارالمپیک هستم. جاهدی در پایان زمان اعزام خود به بازیهای پارالمپیک توکیو را ۴ شهریور عنوان کرد و گفت: چون برای رسیدن به پارالمپیک سختی های زیادی را تحمل کردم تنها برای کسب تجربه راهی توکیو نخواهم شد و تا آخرین توانم برای کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک توکیو، تلاش خواهم کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها